zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
366
BLOG

Cmentarz Rakowicki...

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Jestem, żyję... to tak dla porządku.. :)

Nie mam rodziny na Rakowicach. Mimo mojego lęku przed cmentarzami i mimo oporów jakie mam by na cmentarzu wyciągnać aparat, wybrałem się tam na spacer.  Ta nekropolia jest wyjątkowa.. Zdjęć jest niewiele choć potencjalnych ujęć było mnóstwo. Nie pchałem się jednakz obiektwem pośród ludzi odwiedzających swoich zmarłych... Nie nadaję się na reportera...

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości