zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
119
BLOG

Nowe trofea...

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 1

       Muszę przyznać, że wpatrywanie się w konary drzew i krzewów przechodzi u mnie niestety w nałóg. Frajda jaką daje wypatrywanie - z sukcesem -  gatunków ptaków , których się albo wcześniej nie widziało albo nie zwracało się na nie uwagi jest wielka... 

Udało nam się na chwilę w niedziele wyskoczyć do Myślenic. Z identyfikacją ptaka na pierwszym zdjęciu miałem kłopot... @GAJAN twierdzi z całym przekonaniem , że to paszkot. Pozostaje mi wierzyć - w każdym bądż razie to coś "drozdowatego" i zdecydowanie większe od  kwiczoła.

W drugim przypadku nie ma wątpliwości - to samica czyża. 

A tak poza tym nad Rabą wiele się działo : na klejnych zdjęciach pani zięba, mewa i szpak ustrzelone w locie... 

PS

Na swoim fotograficznym blogu popełniłem notkę tylko dla mężczyzn... chciaż bo ja wiem czy tylko dla nich.... ;)  

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości