zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
237
BLOG

Jeść!

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Młody kos, jak widać, na głowę bije swoją brzydotą "brzydkie kaczątko" :) Ale apetyt, jak każdy młokos, ma nieziemski. 

A co tam w polityce ? Stronnicy obu głównych kandydatów robią wszystko, a może i więcej, by skutecznie wybić mi z głowy oddanie na któregoś z nich głosu... W internetowych testach na moje wyborcze preferencje albo wychodzi mi , żem radykał i oddam głos na JKM ( nieskuteczna demonstracja po raz wtóry jest bezsensowna) albo, że oddam głos na kandydata o którym do momentu wypełniania testu nie słyszałem. W każdym bądź razie jeszcze 12 dni do najwspanialszego dnia ... "(...)przechodź spokojnie przez hałas i pośpiech i pamiętaj, jakispokój można znaleźć w ciszy(...)" ...cisza....

Jesli też ktoś z Was ma dosyć zapraszam na Wawel... Co prawda magnolie już opadły ale za to oczy można cieszyć .... a z resztą sami zobaczcie. Wystarczy kliknąć w tulipany...

sss 

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości