zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
320
BLOG

"Ł" jak...

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 1

"Ł" jak łabędź...

Mimo, że przewijają się przez moje zdjęcia z ptasiego zimowiska w zakolu Wisły, chyba nigdy nie poświęciłem im osobnej notki... Wdzięk , gracja, duma... Dziś wyjątkowo często widziałem je startujące do lotu...

PS

         Jak zapewne pamiętacie, co roku, w publikowanych na Salonie notkach,  zwracamy się do Was z prośbą o przekazanie 1% podatku PIT na pomoc dla naszej córki Moniki. Dla tych, którzy pierwszy raz tu zajrzeli: Monika jest chora na nieuleczalną, postępującą chorobę genetyczną mukopolisacharydozę typ III C czyli inaczej Sanfilippo III C.  W październiku pisałem co u nas się zmieniło… Zdjęcia, które oglądacie w notkach mogły powstać tylko dlatego, że dzięki Waszej ofiarności udało nam się kupić odpowiedni  wózek dla Moniki i możemy dzięki temu chodzić na spacery. Zdajemy sobie sprawę, że jest wokół nas morze potrzeb ale mimo to ośmielamy się prosić o ten 1% odpis podatku gdyż jest to jedna z nielicznych możliwości by zapewnić Monice  opiekę i nie skazać ją na społeczne wykluczenie.

Pozdrawiamy serdecznie

Agnieszka i Piotr

 

aaa

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości