zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
994
BLOG

Czego komunie nie zapomnę ?

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Społeczeństwo Obserwuj notkę 20

           Mam trudności by Młodemu wytłumaczyć , że w czasach gdy byłem dzieciakiem klocki „Lego” nie leżały na półkach supermarketów. Próba wytłumaczenia czym był „Pewex” powoduje salwy śmiechu i niedowierzanie. Opowiadanie jak mimo wszystko na podwórku można było świetnie się bawić jest już czystą si-fi .

          Ale do jednego muszę się przyznać – mimo wszystko jednego Młodemu zazdroszczę. Właśnie tych klocków „Lego”. Nie przypadkowo , gdy był na ich etapie, przekonywałem Lubą , że to najlepszy dla niego prezent… ależ była frajda J

        Gdy byliśmy dziś na wystawie klocków „Lego”, przez przypadek w Dzień Dziecka, tak jakoś uświadomiłem sobie , że dostęp do tego wynalazku powinien być niezbywalnym Prawem Dziecka. Uśmiech, szeroko z wrażenia otwarte oczy i usta, które widziałem na twarzach dzieciaków i mojej Córki , tylko mnie w tym poglądzie utwierdzały.

       A skąd pomysł na tytuł ? Jeśli już w chrześcijańskim miłosierdziu przebaczę komunie i czerwonym wszystkie ich  zbrodnie, wspomnienie tego , że pozbawiła mnie klocków „Lego” będzie ratunkiem przed całkowitą amnezją J

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo