Co udało mi się sfotografować ? Dla ułatwienia - nie chodzi o "talerz" ....
Co udało mi się sfotografować ? Dla ułatwienia - nie chodzi o "talerz" ....
zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
398
BLOG

Zagadka na dzień dobry... trochę "odgrzewana"

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 8

             To zdjęcie zamieściłem jakiś czas temu (uczyłem sie wklejać fotki do komentarzy)  bodajże na blogu Wodzianny z pytaniem "co udało mi się sfotografować ? " Podkreślam , że fotka nie jest fotomontażem , jest celowo zrobionym zdjęciem choć efekt przerósł moje oczekiwania. Jeśli kotos jeszcze pamięta rozwiązanie proszę o wstrzemięźliwość z podaniem odpowiedzi... Kończą mi się póki co ciekawsze fotki :(

 

Wstrzemięźliwość nie jest raczej wskazana w klikaniu pod moim zdjęciem w konkursie "Moje miasto" :

http://www.fotogaleria.krn.pl/Goraczka-krakowskiej-nocy--2_531.html

Do rana , dzięki Wam, udało się utrzymać prowadzenie :) Jednak pani Marta, zgodnie z przewidywaniami,  ruszyła do kontrataku... Dziękuję za wsparcie i proszę o więcej !!! 

 

ddd

 

PS

Dodaje zdjęcia , które nie pozostawią watpliwości co sfotografowałem....

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości