zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
937
BLOG

Baśka robi zapasy na zimę.

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 42

Chyba wyjaśnił się mój problem z wklejaniem zdjęć - zmieniłem przegladarkę i proszę ... wchodzą... Będę więc Was dalej katował moja fotograficzną twórczością :)

Ta robiąca zapasy wiewiórka to nie jedyny zwiastun nadciągajacej jesieni... Kolejne dowody w następnych notkach...

A ja też coś zbieram - Wasze głosy w konkursie fotograficznym :

http://www.fotogaleria.krn.pl/Goraczka-krakowskiej-nocy--2_531.html

Jest szansa choć na chwilę objąć prowadzenie ... Jutro konkurenci zapewne ruszą do kontrataku...

 

 

gl

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości